Taman Sari Bali Resort&Spa in Pemuteran - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Ilse Bart - WaarBenJij.nu Taman Sari Bali Resort&Spa in Pemuteran - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Ilse Bart - WaarBenJij.nu

Taman Sari Bali Resort&Spa in Pemuteran

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

21 April 2016 | Indonesië, Lovina

De koffers weer ingepakt om weer weg te gaan naar onze volgende bestemming. Nu naar een prachtig Resort. Lex had weer de taxi geregeld met Puta onze prive taxichauffeur van de laatste 2 dagen. Hij had nog even een vriend opgetrommeld met een auto want met z'n allen in 1 busje gaat niet passen met ook onze bagage er allemaal bij.
De rit duurde ongeveer 1,5 uur. Het was trouwens een hele mooie rit, weer veel gezien onderweg hoe de mensen leven in de dorpjes waar we door heen reden . Ook weer een stuk weg waar de aapjes gewoon naast de weg leefden, brutaal natuurlijk. Ze steken gewoon over.
Bij het resort aangekomen keken we onze ogen uit in de prachtige villa waar we dan 3 dagen gingen verblijven . Wat een luxe zeg..3 kamers om te slapen , 1 groot ligbad voor de familie, nog een bad en 3 douches, een groot bed nog buiten waar je op kon chillen, een grote buitenkeuken en een prachtig zwembad. Lani zei gelijk Oma gaan we zwemmen ... Ze is niet meer uit t water te krijgen ..Hahaha.. Even nog een rondje gelopen op het resort waar we richting het strand gingen. Daar lekker even een kunch genuttigd. Heerlijk was het weer. We zijn ook nog even de zee ingegaan. Lex en Annemarie gingen nog even met de kids in het zwembad waar een mega grote opblaas zwaan dreef. Dat vonden de meissies prachtig. Contijn en ik bleven nog even lekker op het bedje liggen op het strand, ik heb lekker even een heerlijke cappucino gedronken. Dat is wel schaars op Bali.
Lex en Annemarie hebben nadat we we hadden gegeten s'avonds een duik besproken voor de volgende morgen om 9 uur.
Nadat we heerlijk hadden geslapen zijn Contijn en ik wezen ontbijten aan het strand met de kids. Daarna wilden we gaan zwemmen maar in ene kwam er toch een wind opzetten niet meer normaal. De zee was zwart. lex en Annemarie kwamen terug van het duiken, ze zijn daarna gaan douchen en daarna zijn we richting een ander resort gelopen om naar een reservaat met schilpadden te gaan bekijken. Toen we dat gedaan hadden hebben Annemarie, Contijn en ik een behandeling bij de Spa besproken. Het was me toch even heerlijk zeg. Ik had een massage, scrub en daarna met Yoghurt benandeling van 1 uur. Annemarie dacht ik doe het even goed ,ik ga voor 2 uur. Ze had een haarmassage , haar wassen etc en een body massage. Contijn had het nog nooit gedaan dus die hadden we een krachtige massage aangeraden, achteraf vond hij het heerlijk. Hij vergelde nog wel dat ze wel erg hard masseerde.. En dat alles tussen de 15 en 25 euro per behandeling ... Hoe kunnen ze het ervoor doen zeg...onze huis voelt weer aan als een zachte perzik.
Terug gekomen bij onze villa had Annemarie ondertussen een niet zo mooi mailtje gekregen voor onze volgende bestemming in Ubud. Ze konden onze bevestiging niet meer vinden in het systeem nadat Annemarie ze eerst nog gemaild had dat we morgen eraan kwamen. Allerlei smoesjes hadden ze, ook hadden ze wel eventueel een andere plek voor ons ergens anders. Nou we zijn zelf maar even gaan kijken op Booking.com. We zijn uitgekomen bij Green Field Hotel. Lex heeft het besproken en
Contijn heeft een taxi geregeld waar we met zijn allen in kunnen incl bagage om 10 uur morgenochtend.
We hebben deze afgelopen 3 dagen lekker even gerelaxed... Op naar Ubud morgen waar we midden in een stad zitten met heel veel bezienswaardigheden en eindelijk eens wat winkeltjes waar wij als vrouwen even lekker kunnen gaan shoppen. Ook daar is de winkel waar ze de Buddha tot Buddha sieraden maken voor weinig zeggen ze... We gaan het zien......

Tot de volgende mail. Groeten van ons allen.

Ps met de kleintjes gaat het hartstikke goed, ze vermaken zich optimaal hier op het prachtige eiland Bali.

• 22 April 2016 - 18:30

Oma En Opa:

Zo famileleden wat genieten jullie toch.om jaloers op te worden.En lekker dat de kleintjes ook zo genieten en dus geen slaap problemen met steeds een ander bed.En zo'n massage is heerlijk nu jongens geniet nog maar lekker we horen nog wel meer van jullie.kusjes voor de kleintjes

• 22 April 2016 - 20:11

Tineke Van Ombergen:

Jeetje Ilse, jullie maken wel een heerlijke reis zeg. Wat zullen jullie veel meemaken. Ik ben echt heel nieuwsgierig naar de foto's. Genieten jullie maar fijn. En blijf vooral die verhalen posten. Heerlijk om te lezen.